Emma Eskilsson

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Emma - 8 november 2012 18:30

Tänk om vi hade haft bara 2tim extra mellan det man slutade jobbet och när man skulle gå och lägga sig på kvällen. Jag hinner inte med att göra sånt jag skulle vilja, fast det är dels vädret med som spelar roll där. Nu har jag inte tränat Freeman nått sen i helgen och idag är det pool i paddocken igen... suck, när ska vi komma på rätt väg ingen?! Nu ikväll ska jag in och pyssla med lite armband m.m Fick hem nya grejer igår så det ska bli kul att se vad jag kan åstakomma!! Kommer inte ihåg om jag skrivit det här man 1:a advent helgen ska jag stå på Linden i Norrköping fredag-söndag med mina smycken. Det är Vikbolandsjularrangörerna som ordnar det och som tur är behöver man inte bo på Vikbolandet för att få stå där!! Nu är det fullt ös med att göra armband m.m


Jag hoppas men på att jag kan börja sätta stolparna till staketet runt paddocken, skulle vara så skönt att kunna jobba hästarna lite mer lösa utan att riskera att de rymmer. Med Lillebror skulle jag vilja träna lite mer trick och då skulle det vara skönt att slippa stå i geggan. Grejen är bara att jag skulle vilja göra så mycket att tiden på helgen inte räcker till, så är inte min kropp gjord för det här vädret heller att jobba i utomhus... 3+ och regn är inget som jag trivs i när man ska få nått gjort ute. Det behöver inte regna heller, blåsten räcker... Usch vad negativ jag är, nu får jag ta och se det lite mer positivt!! Snart är det jul och då kan jag börja baka lussebullar och peparkakshus :) givetvis annat smått och gott med så klart!

Förra årets bakverk

       

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Freeman

Freeman född 2008-05-27

e: Friendship

u: Cindi

Han är min första egna häst och kommer alltid att finnas hos mig resten av sitt liv. Jag har fött upp honom och räknar med att få många år tillsammans. Han är grundutbidad inom AR och kommer att fortsätta den vägen. Mycket markarbetad, speciellt i longeringen.

Hidalgo

 

Hidalgo född 2004-05-25

Okänd härstamning

Han är en Hispanoarab fast även om han har mest PRE i sig finns det lite Arab längre bak i stammen. Köptes från Spanien och kom hem den 5maj 2013. Börjat sin omskolning till AR och kommer att fortsätta sin utbildning på den vägen så länge som han bor hos mig. En mycket trevlig herre som är känslig för hjälperna.

Sandor

Sandor född 2010 Welsh Mountain "Lillebror" som han även kallas köpte jag i januari 2011. Han är precis i början av sin utbildning. Påbörjad inkörning våren 2013 och är just nu under inridning vintern 2014.

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards