Emma Eskilsson

Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Emma - 18 februari 2010 22:29

Idag ringde syrran på morgonen och berättade att hennes knä nästan hade gått ur led igen... jo hon opererade knät för inte alls länge sen och igår kväll skulle hon blockera en av hundarna och då blev det så... typiskt att det ska hända just henne. Så efter jobbet var det bara att sätta sig i bilen hem till henne för att först ta ut Alfons och Basco på en promenad och efter det var det Helens ena hund och en hund som syrran tar hand om. Det gick bra och efter 1h så var jag i bilen igen på vägen till stallet. Jag tog med mig Alfons som gillar att vara i stallet. Väl framme så var det mockat och klart så vi hälsade på kaninerna, men Alfons tyckte att det var lite för kul så Biffen (syrrans kanin) vågade inte hälsa på honom. Det var ju ganska länge sen de sågs sen sist så jag tror inte att Biffen kommer ihåg Alfons...


Tessan och jag skulle på sadelprovning ute på VRF men när vi kom dit så fick vi reda på att den var inställd. Aja, vi missade inte så mycket men det skulle vara intressant och höra vad de skulle ta upp. Då klockan inte var så mycket så följde jag med Tessan hem. Hennes hästar var jätte intresserade av Alfons, även om han var mindre road så lät han dom luckta. Han är ju så lätt att ha att göra med!! Mindre kul var det att köra hem... snöstorm... det räcker med snö nu!!!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Freeman

Freeman född 2008-05-27

e: Friendship

u: Cindi

Han är min första egna häst och kommer alltid att finnas hos mig resten av sitt liv. Jag har fött upp honom och räknar med att få många år tillsammans. Han är grundutbidad inom AR och kommer att fortsätta den vägen. Mycket markarbetad, speciellt i longeringen.

Hidalgo

 

Hidalgo född 2004-05-25

Okänd härstamning

Han är en Hispanoarab fast även om han har mest PRE i sig finns det lite Arab längre bak i stammen. Köptes från Spanien och kom hem den 5maj 2013. Börjat sin omskolning till AR och kommer att fortsätta sin utbildning på den vägen så länge som han bor hos mig. En mycket trevlig herre som är känslig för hjälperna.

Sandor

Sandor född 2010 Welsh Mountain "Lillebror" som han även kallas köpte jag i januari 2011. Han är precis i början av sin utbildning. Påbörjad inkörning våren 2013 och är just nu under inridning vintern 2014.

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards